Iranian Agriculture News Agency

واگذاری واحدهای گلخانه‌ای خراسان جنوبی با زیرساخت لازم

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی با بیان اینکه واحدهای گلخانه‌ای این استان با تامین آب موردنیاز و زیرساخت‌های لازم به متقاضیان واگذار می‌شود، گفت: تامین آب موردنیاز و زیرساخت‌های لازم برای تولید از خصوصیات طرح واگذاری هزار هکتار شهرک کشاورزی در استان است که این موضوع تنها دغدغه تولیدکنندگان را به تولید منتهی می‌کند.

واگذاری واحدهای گلخانه‌ای خراسان جنوبی با زیرساخت لازم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی سورگی در ستاد گلخانه‌های خراسان جنوبی درباره طرح واگذاری هزار هکتار شهرک کشاورزی براساس تفاهم‌نامه مهر سال گذشته استانداری با شرکت شهرک‌های کشاورزی افزود: این طرح با هدف توسعه کشت گلخانه و یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تولید محصولات دامی، زراعی و باغی در فضای‌های بسته است تا بتواند شرایط منطقه را مقداری کنترل کند.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: تمرکز در شهرک‌های کشاورزی در راستای سهولت در تامین نهاده‌ها و تامین بازار مصرف است.

وی ادامه داد: آگهی فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای چهار شهرک شهرستان‌های سرایان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه نهایی شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به پرتابل سازمان جهاد کشاورزی اطلاعات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید