Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی خوسف

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف گفت: گلخانه سبزی و صیفی خوسف بعد از ۱۰ سال تعطیلی مجددا به چرخه تولید بازگشت.

بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی خوسف

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف  در آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی و  در جریان افتتاح طرح های جهاد کشاوزی شهرستان خوسف که با حضور  حجت الاسلام والمسلمین سجادی نماینده ولی فقیه در سازمان، پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، میر جعفریان معاون عمرانی استانداری، شفیعی فرماندار شهرستان، و تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان خوسف انجام شد، با اشاره به اضافه شدن 2 هزار و 200 مترمریع به این گلخانه گفت: گلخانه سبزی و صیفی خوسف بعد از ۱۰ سال تعطیلی مجددا به چرخه تولید بازگشت.

سیدحسن رضوی افزود: 700 میلیون تومان تسهیلات کم بهره دولتی به این طرح تخصیص یافت و 250 میلیون هم آورده سرمایه گذار بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف بیان کرد: در مجموع برای احیا و بازسازی این گلخانه950 میلیون تومان سرمایه گذاری شده و در اولین کشت گوجه زیتونی و خیارسبز کشت شده است.

وی اظهار داشت: باید در خصوص تامین آب شیرین کن با تسهیلات ویژه همکاری شود تا این گلخانه به عملکرد مطلوب برسد.

رضوی افزود: این گلخانه برای پنج نفر اشتغال مستقیم و برای هفت نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین امروز همزمان با 27 خردادماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، سیستم آبیاری کم فشار خوسف با هزینه کرد سه میلیارد و 120 میلیون ریال اعتبار دولتی و 561 میلیون ریال سهم متقاضی به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف گفت: در مجموع برای اجرای طرح آبیاری نوین خوسف سه میلیارد و 681 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید