Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از ۱۱ پروژه جهاد کشاورزی خوسف

در هفتمین روز از هفته جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سجادی نماینده ولی فقیه در سازمان، پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، میر جعفریان معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی، مهندس قوسی رئیس سازمان، شفیعی فرماندار شهرستان خوسف، و تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان خوسف بهره برداری از ۱۱ پروژه جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شد.

بهره برداری از ۱۱ پروژه جهاد کشاورزی خوسف

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف ضمن گرامیداشت 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی در شهرستان خوسف 11 پروژه افتتاح شده است.

سیدحسن رضوی گفت: از این تعداد پنج پروژه مربوط به احیا و بازسازی قنوات، چهار پروژه در حوزه اجرای سیستم های آبیاری نوین، دو پروژه مکانیزاسیون، یک پروژه تولیدات گیاهی و افتتاح گلخانه سبزی و صیفی جات است.

وی اظهار کرد: سهم دولت از اعتبارات تملک و ملی و تسهیلات دولتی و مشارکت مردمی بیش از پنج میلیارد تومان  است در این 11 پروژه هزینه شده است.

رضوی با اشاره به استقبال خوب کشاورزان از اجرای سیستم‌های آبیاری نوین، خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولان از اجرای این طرح در شهرستان خوسف شد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید