Iranian Agriculture News Agency

اقدامات چشمگیر سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی صبح امروز پنجشنبه(۲۲خرداد۹۹) در مراسم زیارت عاشورا که در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی بنا به شرایط موجود ویروس کرونا برگزار گردید، با بیان اینکه بهره‌وری آب کمک شایانی به کشاورزی استان کرده است، گفت: برای افزایش راندمان آبیاری اقدامات موثری در حوزه آب و خاک انجام شده و در هفته جهاد کشاورزی نیز افتتاح از پروژه های آب و خاک چشمگیری خواهد داشت.

اقدامات چشمگیر سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی به اولویت بندی فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از طرح‌ها و اهداف مهم سازمان جهاد کشاورزی اجرای سیستم های نوین آبیاری در سطح استان بوده است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی نسبت به سطح اجرایی در کشور در اجرای سیستم های نوین آبیاری رتبه اول را دارد و نسبت به اجرای سیستم های نوین آبیاری در مقام ششم قرار داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم احیای قنوات استان بوده که سطح وسیعی از قنوات  در استان با موفقیت انجام شده است.

وی بیان کرد: اجرای نهضت گلخانه‌ای کشاورزی استان، تولید نشا، احیای مجتمع های دامپروری و اجرای ها ب شتر از اهم فعالیت هایی است که سازمان جهاد کشاورزی در دست اجرا دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید