Iranian Agriculture News Agency

هفته جهاد کشاورزی، فرصتی برای انتقال ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش کشاورزی استان

نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته جهاد کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان، رئیس سازمان، مدیران کل ادارات تابعه، معاونین و جمعی از مدیران ستادی سازمان برگزار شد.

هفته جهاد کشاورزی، فرصتی برای انتقال ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش کشاورزی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه (۱۲خرداد۹۹) نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته جهاد کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان، رئیس سازمان، مدیران کل ادارات تابعه، معاونین و جمعی از مدیران ستادی سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه هفته جهاد کشاورزی فرصتی مغتنم برای بررسی عملکرد یکساله سازمان می باشد، گفت: وظیفه مندی و رسالت بخش کشاورزی که همان امنیت غذایی جامعه هدف ما می باشد، مشخص است.

غلامرضا قوسی با بیان اینکه بسیاری از کشاورزان استان مانند عشایر مرزنشین در دورترین نقاط استان سکونت دارند، افزود: خدمات گسترده سازمان جهاد کشاورزی می بایست شامل حال تمامی نقاط استان به خصوص نقاط دوردست از مرکز استان شود.

وی به عنوان سال با نام جهش تولید اشاره کرد و اظهار داشت: می بایست از امکاناتی که داریم نهایت استفاده را ببریم و در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است باید به دنبال پویایی و فعالیت بیش از پیش برای جهش تولید بود.

قوسی نهضت گلخانه‌ای و هاب شتر را بعنوان دو اقدام مهم برشمرد و تشریح کرد: در سال گذشته تفاهمنامه هزار هکتاری در بستر تولید به امضا رسید که پتانسیل مناسبی برای جهش تولید در سال جاری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: طرح هاب شتر که شامل استفاده مناسب از منابع مالی سایر دستگاههای اجرایی و اعتبارات ملی می باشد، نیز بستر مناسبی برای جهش تولید است.

وی با بیان اینکه هفته جهاد کشاورزی فرصتی برای انتقال ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی استان است، افزود‌: کشاورزان و بهره برداران و آحاد جامعه می بایست از فعالیتها و عملکرد سازمان و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها مطلع شوند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت مردم در نظام صنفی و تشکل‌های مردمی استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید