Iranian Agriculture News Agency

همت جهادی برای مقابله با ملخ‌های مهاجم در سطح استان خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی صبح امروز یکشنبه (۱۴ اردیبهشت۹۹) در بازدید از کانونهای مقابله با ملخ های مهاجم در شهرستان زیرکوه گفت: سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت های جهاد در شهرستان های مورد مهاجم ملخ ها، دستگاه‌های اجرایی، کشاورزان و بهره برداران کشاورزی، شرکت های سهامی زراعی، همه و همه دست به دست هم داده اند، تا با این آفت مبارزه کنند.

همت جهادی برای مقابله با ملخ‌های مهاجم در سطح استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی افزود: سازمان حفظ نباتات کشور از طریق کارشناسان مدیریت حفظ نباتات سازمان آمار را به صورت روزانه رصد و دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان حفظ نباتات کشور تعامل بسیار خوب و ارزنده ای را باسازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی داشته است، افزود: در راستای مبارزه با آفت های مهاجم، سازمان حفظ نباتات کشور کارشناسانی را برای آموزش مقابله با این آفت به استان خراسان جنوبی اعزام کرده اند.

وی ادامه داد: کارشناسان سازمان حفظ نباتات کشور آموزش های بسیار خوبی را برای کشاورزان و بهره برداران در کانون‌های شناسایی شده شهرستان‌های نهبندان، سربیشه و درمیان ارائه نموده و این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید