Iranian Agriculture News Agency

اهم برنامه‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان برای ماه مبارک رمضان

مسئول حوزه نمایندگی دفتر ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اعلام اینکه برنامه های فرهنگی و اجرایی حوزه نمایندگی ولی فقیه در ماه مبارک رمضان با عنایت به شرایط خاص این ایام که به صورت غیر حضوری برگزار می گردد، گفت: برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن، اسلام، جهش تولید و رونق اقتصادی، اسلام و محیط زیست یکی از برنامه هایی است که این حوزه برگزار خواهد کرد.

اهم برنامه‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان برای ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، سیدمحمدعلی سجادی به برگزاری مسابقه احکام ویژه همکاران برادر و همسران همکاران خانم اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه احکام ویژه خواهران شاغل و همسران برادران شاغل در سازمان جهاد کشاورزی یکی از برنامه‌های همه ساله در سازمان است که در این ایام برگزار می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی دفتر ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با عنوان پرتوی از رمضان یکی دیگر از برنامه هایی می باشد که ویژه همکاران شاغل در سازمان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همکاران می بایست جواب سؤالات مسابقه را حداکثر تا موعد مقرری که اعلام شده، به صورت پیامکی به شماره تعیین شده این حوزه ارسال کنید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید