Iranian Agriculture News Agency

عوامل تاثیر گذار کشاورزی در کاهش نرخ بیکاری استان

صبح امروز پنجشنبه (۲۸ فروردین99) رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی در مصاحبه با برنامه تلویزیونی بازتاب شبکه خاوران با اعلام اینکه کشاورزی یکی از عوامل ایجاد و تثبیت اشتغال استان است، گفت: طراحی و بهره برداری از پروژه های مستمر در استان تاثیر بسزایی دارد که باعث ایجاد و تثبیت اشتغال در این حوزه و در سطح استان شده است.

عوامل تاثیر گذار کشاورزی در کاهش نرخ بیکاری استان

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی به افزایش اعتبار در بخش‌های مختلف کشاورزی اشاره کرد و افزود: پیگیری های مکرر در سطح ملی برای دریافت و همچنین افزایش اعتبارات در حوزه کشاورزی استان باعث افزایش بهره‌برداری پروژه ها و کاهش بیکاری استان شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی ادامه داد: ایجاد تفاهم نامه و قراردادهایی که در سطح استان برای توسعه فعالیت های کشاورزی با هدف استفاده از منابع مالی سایر دستگاه‌های اجرایی استان و کشور منعقد شد، یکی دیگر از عوامل جلوگیری از بیکاری در استان است.

قوسی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، کم بهره و طولانی مدت در حوزه کشاورزی را به عنوان یکی دیگر از راهکارهای کاهش بیکاری در استان برشمرد و اظهار کرد: این موارد باعث شد که فراوانی برای ایجاد پروژه های عمرانی شکل گیرد و تقاضا برای به کارگیری نیروی انسانی افزایش یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید