Iranian Agriculture News Agency

استفاده از تمامی ظرفیت های کشاورزی خراسان جنوبی برای جهش تولید

تقویت و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان، حمایت از کسب و کارهای پایدار و ایجاد زنجیره های تولید از راهبردهای اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی در سال جدید است.

استفاده از تمامی ظرفیت های کشاورزی خراسان جنوبی برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: با وجود تحریم های ظالمانه در سالهای اخیر، بخش کشاورزی از رشد اقتصادی چشمگیری برخوردار بوده است که بیانگر ظرفیت بالقوه و بالفعل این بخش در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید است .

حامد عارفی نیا تقویت و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان، حمایت از کسب و کارهای پایدار و ایجاد زنجیره های تولید از راهبردهای اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی در سال جدید اعلام کرد و افزود: تکمیل و بهره برداری از طرح‌های زیربنایی، بکارگیری فنون و روش‌های علمی جدید بمنظور بهره وری منابع و ارتقاء عملکرد در واحد سطح، تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوزها، اتخاذ مکانیسم ها و سیاست‌های حمایتی و تشویقی، توسعه و ارتقاء صنایع تبدیلی و تکمیلی از مهمترین اهداف سازمان در این بخش است.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد وزارت جهاد کشاورزی در سالهای اخیر در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون در تمام بخش‌های زراعی، باغی و دامی، توسعه گلخانه‌ها، بکارگیری تکنولوژی های نوین در جهت مصرف بهینه آب، توسعه کشت دیم،  گیاهان دارویی و کم آب بر، توسعه و ارتقاء بکارگیری تکنولوژی های نوین در زمینه دام، طیور، شیلات و... انتظار می رود در سال جاری شاهد جهش فزاینده کمی و کیفی در تولید محصولات کشاورزی باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید