Iranian Agriculture News Agency

مقابله با "ویروس کرونا" در سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی

از زمان آغاز شیوع بیماری ویروس کرونا در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی کارگروه استانی پدافند غیرعامل تشکیل شده است.

مقابله با "ویروس کرونا" در سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، رییس سازمان با اعلام اینکه از زمان آغاز شیوع بیماری ویروس کرونا در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی کارگروه استانی پدافند غیرعامل تشکیل شده است، گفت: از اولین اقدامات سازمان، برگزاری جلسه و کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل درون سازمانی بود که انجام شد و نظرات و پیشنهادات مناسبی ارائه شد.

غلامرضا قوسی برگزاری جلسه و کارگاه آموزشی کارگروه پدافندغیرعامل در سطح شهرستانهای ۱1 گانه از دیگر اقدامات سازمان برشمرد و افزود: ایجاد ممنوعیت پذیرش در مهمانسراهای سازمان، نصب، ارسال جزوات و تراکت های آموزشی مرتبط با راه های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و راهکارهای تغذیه ای تقویت سیستم ایمنی بدن برای همکاران و اطلاع رسانی های عمومی مستمر (از طریق کارتابل و کانالهای مجازی) در مورد روش های پیشگیری نیز از اقدامات اولیه سازمان بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تدابیر و تمهیدات لازم در مراکز قرنطینه در نقاط مرزی در مواجهه با کرونا ویروس اتخاد گردیده است، اظهار داشت: اجرای روزانه و مستمر ضدعفونی آسانسورها، راه پله ها، راهروهای پرتردد، سرویس های بهداشتی،آبدارخانه ها، نگهبانی وهمچنین توزیع سمپاش های دستی و کوچک همراه محلول های ضدعفونی در بین همکاران و راننده ها جهت ضد عفونی مستمر میزها و لوازم اداری و خودرو ها از دیگر فعالیت های انجام شده سازمانی در مقابله با کرونا ویروس است.

وی همچنین از لغو برگزاری جلسات، دوره های آموزشی، مجامع عمومی، کنفرانس ها خبر داد و تشریح کرد: مراقبت بهداشتی در آبدارخانه ها و حذف سرویس دهی توزیع چای در بین همکاران و تامین و توزیع فلاسک و لیوان یکبار مصرف در بین اتاق ها یکی دیگر از اقدامات اولیه سازمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه کلیه ماموریت های غیر ضروری خارج استان و داخل استان لغو گردیده است، ادامه داد: تهیه و نصب بنر و پلاکارد در سازمان و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها، مراکز جهاد کشاورزی واقع در دهستانها و اطلاع رسانی وسیع در داخل آسانسورها، درب اطاق ها و... سازمان جهت افزایش آگاهی همکاران محترم از سایر اقدامات انجام شده سازمان در مقابله با کروناویروس بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید