Iranian Agriculture News Agency

پرداخت حدود ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان ردیف اعتباری تخصیص یافته به استان برای مکانیزاسیون کشاورزی را ۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این رقم ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت حدود ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی بهدانی با بیان اینکه این اعتبار برای خرید کمباین، تراکتور و دستگاه‌های کارنده مورد استفاده قرار گرفته است ، افزود: این مقدار اعتبار به ۴۴۰ پرونده برای خرید ماشین آلات و یا توسعه و مکانیزه شدن دستگاه‌ها و ماشین آلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه حدود 17 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداران خراسان جنوبی پرداخت شد، اظهار کرد: از آغاز امسال تاکنون هزار فقره پرونده برای دریافت بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: این تسهیلات ۱۵ درصد با بازپرداخت ۵ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

بهدانی افزود: بهره برداران علاوه بر خرید ماشین آلات و دستگاه‌ها می‌توانند برای توسعه و مکانیزه کردن دستگاه‌ها نیز از تسهیلات بهره‌ مند شوند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: توسعه مکانیزاسیون برای کاهش هزینه‌های تولید و کاهش استفاده از نیروی انسانی و افزایش ضریب مکانیزاسیون انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید