Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی در خراسان جنوبی

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال، برای طرح‌های کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد.

پرداخت ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی بهدانی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی با اعلام اینکه ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال، برای طرح‌های کشاورزی خراسان جنوبی پرداخت شد، گفت: این مقدار تسهیلات از آغاز امسال تاکنون به ۴۵۸ طرح کشاورزی در بخش گلخانه ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی، بخش دام و سرمایه در گردش پرداخت شد.

 بهدانی افزود: این ردیف اعتباری با نرخ سود ۷ درصد و بازپرداخت ۵ ساله در بخش‌های گلخانه، گیاهان دارویی، زعفران و شیلات و آبزیان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: این ردیف اعتباری در سایر رسته‌ها با نرخ سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌شود.

بهدانی سهم ابلاغ شده به خراسان جنوبی در بخش تولید و اشتغال را ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون از این رقم ۹۲ میلیارد تومان برای ۱۰ رسته فعالیت به استان ابلاغ شد.

گفتنی است ؛ این اعتبار مربوط به ردیف اعتباری "بند الف تبصره ۱۸" قانون بودجه است که اعتبارات در رشته‌های گلخانه ها، گیاهان دارویی و زعفران، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محصولات دام و طیور، کسب و کار‌های کشاورزی، تعاونی ها، بازرگانی و تجارت در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید