Iranian Agriculture News Agency

فعالیت 8500 نفر بهره بردار بخش کشاورزی در شهرستان درمیان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بخش کشاورزی ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در شهرستان درمیان دارد و 8 هزار و 500 نفر بهره بردار بخش کشاورزی در شهرستان درمیان وجود دارند.

فعالیت 8500 نفر بهره بردار بخش کشاورزی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، نشست شورای اداری شهرستان «درمیان» با حضور سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان  انقلاب اسلامی، محمد صادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی و مسئولین استان و شهرستان درمیان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این نشست به ارائه گزارش مختصری از حوزه کشاورزی شهرستان پرداخت و گفت: بخش کشاورزی ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در شهرستان درمیان دارد و 8 هزار و 500 نفر بهره بردار بخش کشاورزی در شهرستان درمیان وجود دارند.

غلامرضا قوسی با بیان اینکه 70 درصد درآمد عشایر در بخش تولیدات دامی است گفت: شهرستان درمیان رتبه دوم گوشت سفید و نگهداری مرغ گوشتی و رتبه دوم جمعیت عشایر در استان را دارد.

وی تصریح کرد: براساس ظرفیت و منابع آبی و خاکی برنامه‌های پیشنهایی توسعه شهرستان دادیم و تجهیز و نوسازی اراضی و انتقال آب که از دلایل افزایش تولید و راندمان آبیاری است و در تلاش هستیم راندمان آبیاری به بالای 50 درصد در استان برسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید