Iranian Agriculture News Agency

تأمین ۲۴ هزار تن کود یارانه‌ای در خراسان جنوبی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در خراسان جنوبی تأمین شده که بین بهره برداران توزیع می‌شود گفت: این مقدار کود که شامل ۵ هزار و ۸۸۰ تن کود فسفاته، ۲ هزار و ۳۰۰ تن کود پتاسه و مابقی کود اوره است بین ۲۶ کارگزاری که در سطح استان وجود دارند توزیع می‌شود.

تأمین ۲۴ هزار تن کود یارانه‌ای در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی عصمتی‌پور با بیان اینکه میزان ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در خراسان جنوبی تأمین شده که بین بهره برداران توزیع می‌شود گفت: این مقدار کود که شامل ۵ هزار و ۸۸۰ تن کود فسفاته، ۲ هزار و ۳۰۰ تن کود پتاسه و مابقی کود اوره است بین ۲۶ کارگزاری که در سطح استان وجود دارند توزیع می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: کود یارانه‌ای بر اساس سطح زیر کشت هر استان چه در محصولات زراعی و چه در محصولات باغی توسط شرکت خدمات حمایتی کشور اختصاص پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: این مقدار کود با توجه به سطح زیرکشت، نوع محصول و آنالیز خاک مزارع در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

عصمتی‌پور افزود: قیمت کود در تمام کشور و استان یکسان بوده و بر اساس قیمت اعلامی دولت به فروش می‌رسد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: در صورت فروش این کود با قیمتی بیش از قیمت مصوب، تعزیرات حکومتی و تیم بازرسی مستقر در کمیته فنی کود استان با کارگزاران متخلف برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید