Iranian Agriculture News Agency

درخشش پیشگامان رونق تولید کشاورزی خراسان جنوبی

کسب رتبه دوم در سطح ملی برای سومین سال پیاپی

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد: تعداد 9 نفر از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان به عنوان پیشگامان رونق تولید استان در این مراسم تقدیر شدند .

کسب رتبه دوم در سطح ملی برای سومین سال پیاپی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با تجلیل از 166 نفر تولیدکننده برتر ملی با حضور رییس جمهور، مقام عالی، معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره انتخاب و معرفی نمونه های ملی کشاورزی، باعث ایجاد انگیزه و رقابت سالم می گردد، گفت: از اهداف مهم این جشنواره معرفی الگوی عملی و قابل اعتماد در بین تولیدکنندگان، روستاییان و عشایر به منظور الگوبرداری سایر تولیدکنندگان و بهره برداران کشاورزی می باشد.

شراره شیبانی فراهم سازی زمینه مساعد به منظور برقراری ارتباط تولیدکنندگان با مسئولان عالی رتبه کشوری را یکی دیگر از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: به لطف خدا و همت تولیدکنندگان بخش کشاورزی، استان خراسان جنوبی برای سومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه دوم در سطح ملی شد.

وی اظهار داشت: تعداد 9  نفر از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان به عنوان پیشگامان رونق تولید استان در این مراسم تقدیر شدند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید