Iranian Agriculture News Agency

انتقال آخرین یافته های علمی ترویجی برای احیای کشاورزی قراردادی در همایش ملی پنبه خراسان جنوبی

غلامرضا قوسی در حاشیه برگزاری اولین همایش ملی علمی ترویجی یافته های کاربردی پنبه، با بیان اینکه این همایش یک فرصت مناسب برای بهره برداران کشاورزی است، گفت: پنبه از مبادلات تجاری و ارزش اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است.

انتقال آخرین یافته های علمی ترویجی برای احیای کشاورزی قراردادی در همایش ملی پنبه خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: با توجه به تغییرات علمی باید نوع نگاهمان را نسبت به محصولات زراعی تغییر دهیم و نوع کاشت خود را عوض کنیم.

وی اظهار داشت: تکنولوژی آموزشی جدید را می بایست وارد عرصه تولید کنیم و از دانش ها و تجربه هایی که از این همایش علمی به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم.

قوسی با بیان اینکه این همایش فرصت مناسبی برای انتقال آخرین یافته های علمی ترویجی است، ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این همایش انتقال آخرین یافته های علمی ترویجی است که به کمک آن بتوانیم کشاورزی قراردادی خود را احیا کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  با تقدیر از حضور همه ی پژوهشگران، محققین، کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، عنوان کرد: اگر قرار است افزایش راندمان تولید و بهره وری و بهبود مصرف ها و در نهایت اشتغال و درآمد پایدار داشته باشیم می بایست تمام نیاز جامعه را تولید کنیم یعنی زنجیره تولید از مزرعه تا سفره  را به نحو مطلوب انجام دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید