Iranian Agriculture News Agency

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی

صبح امروز سه شنبه (10دی ۹۸) با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان، رئیس سازمان و جمعی از معاونین و مدیران سازمان، آیین تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سجادی در این مراسم گفت: با توجه به انسجام و وحدتی که در میان دستگاه های اجرایی، علی الخصوص سازمان جهاد کشاورزی وجود دارد، همه کارها به خوبی پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: این اتحاد باعث موفقیت‌های سازمان شده و این همبستگی گام موثری در پیشرفت سازمان است.

وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از کرامت همکاران به عهده حراست سازمان می‌باشد، اظهار داشت: مردم داری و خیرخواهی در سرلوحه امور حراست می باشد که با تمام ظرافت و تقوایی که دارند، از کرامت و شخصیت همکاران و مردم، حراست می‌کنند.

غلامرضا قوسی نیز در این مراسم با بیان اینکه وظیفه مندی سازمان جهادکشاورزی و همکاران کاملا مشخص می باشد، عنوان کرد: وظیفه ما در سازمان جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی می باشد و این امنیت تنها با تلاش، کوشش و پیگیری نیروی انسانی محقق می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیروی انسانی هر دستگاه را به عنوان سرمایه آن دستگاه اجرایی دانست و افزود: نیروی انسانی هر دستگاه که بتواند سیاست‌های اجرایی سازمان یا ارگان خود را به پیش ببرد به عنوان موتور محرک آن دستگاه فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی به دنبال نیرو های پر توان، خلاق و پر تلاش هستند، ادامه داد: صفات حسنه هر فردی برای جامعه هدف آن دستگاه اجرایی می تواند یکی از بارزترین نقاط مثبت نیروی انسانی آن دستگاه باشد که با روی خوش و ذهن خلاق، اهداف و سیاست های سازمان خود را به پیش ببرد.

قوسی تاکید کرد: انتظار می رود مدیر محترم حراست با تلاش و جدیت و همچنین بهره گیری از نیروهای پر توان خود اهداف و سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی و سازمان را به نحو احسنت اجرایی کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات محمد علی گلکاری بعنوان مدیر سابق تقدیر و آقای سید علی حسینی نسب به عنوان مدیر جدید حراست سازمان معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید