Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:

گلخانه‌ها بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شرایط اقلیمی استان ما به گونه‌ای است که با پیش‌بینی هواشناسی، شاید بتوان جلوی بعضی خسارت‌ها را گرفت.

گلخانه‌ها بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی استان با اشاره به اینکه ما در بخش  کشاورزی عوامل تولید همچون آب و خاک و غیره را برای بهره‌وری و تولید بیشتر داریم، گفت: شرایط اقلیمی استان ما به گونه‌ای است که با پیش‌بینی هواشناسی، شاید بتوان جلوی بعضی خسارت‌ها را گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: در خراسان جنوبی به دلیل محدودیت و خشکسالی‌های چندین ساله،  باید از تکنولوژی روز استفاده کنیم .   

وی با بیان اینکه برای بهره وری و تولید مناسب، باید از  فضای گلخانه ای استفاده کرد، اظهار کرد: مجتمع های گلخانه ای برای جمعیت فارِغ التحصیل کشاورزی ما بستر مناسبی در جهت ایجاد اشتغال این عزیزان خواهد بود و همچنین خیلی از عوامل خسارت‌زا را می‌توان با ایجاد گلخانه‌ها مدیریت کرد که درآمد مناسبی را نصیب بهره‌برداران خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ادامه حیات کشاورزی در خراسان جنوبی با توجه به شرایط اقلیمی و منابع محدود، به توسعه گلخانه‌ها است.        

قوسی ادامه داد: شرکت شهرک‌ها بستر مناسبی برای حمایت و هدایت مناسب مباحث کشاورزی در استان است که می‌تواند علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی را برای توسعه کشاورزی، ترغیب کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید