Iranian Agriculture News Agency

نخستین جلسه شورای رسانه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزار شد

نخستین جلسه شورای رسانه سازمان با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان، رئیس سازمان، معاونین و جمعی از مدیران برگزار گردید.

 نخستین جلسه شورای رسانه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، حامد عارفی نیا، رئیس اداره روابط عمومی و دبیر جلسه با بیان اینکه بررسی اهم موضوعات رسانه‌ای یک ماهه اخیر و تصمیم گیری پیرامون سیاست ها و برنامه های سازمان در حوزه رسانه در ماههای آتی یکی از اهداف ما است، گفت: استفاده از خرد جمعی از مدیران در تصمیم گیری های رسانه ای به نوعی که وحدت رویه در این امر و انعکاس عملکرد سازمان، تشریح سیاست ها و فعالیت های سازمانی صورت پذیرد، از دیگر برنامه های این شورا می باشد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: برای انعکاس هرچه بهتر عملکرد سازمان نیازمندیم سطح سواد رسانه‌ای همکاران را ارتقا دهیم.

 وی اظهار داشت: ایجاد میز توسعه کشاورزی استان یکی دیگر از اهداف و برنامه های ما می باشد که برای بهبود فضای ارتباطی انجام خواهیم داد.

 عارفی نیا همچنین بررسی موضوعات خبری و مشکلات مدیران در برخورد با رسانه های استان را یکی دیگر از برنامه های این شورا خواند و ادامه داد: بهبود فضای اداری جهت ارتباط بهتر با مخاطب و وحدت رویه در انجام امور تبلیغی سازمان از دیگر موارد مورد نظر ما می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز تشکیل این شورا را ارزشمند خواند و گفت: یکی از وظایف ما اطلاع رسانی به موقع به جامعه هدف ما می باشد که از روابط عمومی سازمان برای این امر تشکر می نمایم.

 غلامرضا قوسی با بیان اینکه نتایج کارها و اطلاع رسانی به مردم و ارزیابی فعالیت های ما بسیار مهم است، اظهار داشت: باید طوری برنامه ریزی کنیم نتایج و بازخورد انعکاس اخبار مربوط به عملکرد سازمان مشخص گردد.

 وی افزود: اولویت های ما برای سال جاری مشخص شده است و ما بر اساس آن ها باید پیش برویم که یک سند راه کشاورزی تبیین و تلاش نماییم که در حوزه فعالیت خود موفق عمل کنیم.

قوسی گفت: نیازمندیم که میزگردهای تخصصی برگزار کنیم که در هر شرایطی از سال اگر دچار حوادث یا برنامه هایی از قبل تعیین نشده گردیم، منابع خوبی، به لحاظ مالی و نیروی انسانی، برای اطلاع رسانی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید