Iranian Agriculture News Agency

از بسیجیان نمونه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تقدیر شد

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، جلسه ای با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، فرمانده سپاه استان، معاونین و مدیران کل ادارات تابعه و کلیه همکاران سازمان، برگزار شد.

از بسیجیان نمونه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تقدیر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و علی الخصوص شهدای سنگرساز بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی گفت: چهار دهه است که بسیج و بسیجی در همه جای دنیا شناخته شده و سازمان جهاد کشاورزی یکی از پایگاه های فعال استان می باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج به همه بسیجیان، بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی به همراه ادارات تابعه خود دارای 19 پایگاه بسیج در سطح استان می باشد.

غلامرضا قوسی با بیان اینکه تعداد 805 بسیجی در این سازمان مشغول به فعالیت هستند، افزود: ازین تعداد 660 نفر بسیجی فعال و 145 نفر بسیجی عادی می باشند.

وی ادامه داد: این سازمان دارای تشکیلات بسیج تخصصی ابلاغی از سوی وزارتخانه جهاد کشاورزی با عنوان بسیج تخصصی در مرکز استان و ادارات تابعه و شهرستانها فعالیت دارد.

قوسی اضافه کرد: بسیج تخصصی سازمان شامل 28 کمیته تخصصی و به تعداد 455 عضو و در رشته های تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

در پایان این مراسم از 6 نفر از بسیجیان این سازمان تقدیر گردید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید