Iranian Agriculture News Agency

برپایی میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم نمازجمعه بیرجند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، معاونین و مدیران سازمان قبل و بعد از برگزاری نماز سیاسی و عبادی جمعه، برای پاسخگویی به سوالات و همچنین استماع نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم علی الخصوص جامعه هدف کشاورزی و دامپروری استان، در مکان معین بنام میز خدمت در محل مصلی المهدی بیرجند حضور یافتند.

برپایی میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم نمازجمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، رییس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص خدمت و پاسخگویی به مردم گفت: مشارکتهای مردمی می تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف سازمان کند.

غلامرضا قوسی با بیان اینکه میز خدمت می تواند به اطلاعات مردم درخصوص نحوه کارکرد مسئولین و کارشناسان کمک کند، افزود: کسب اطلاعات ازطریق میز خدمت در خصوص نحوه پیشرفت کار و اینکه سازمان مرتبط با کار ارباب رجوع چه اقداماتی برای مردم انجام داده است، می تواند بارقه امید در دل جامعه هدف هرسازمانی را افزایش دهد.

وی اظهار داشت: وقتی مردم و جامعه هدف ما از نحوه و پیشرفت کار مطلع باشند، قطعا مشارکت مردمی بیشتر شده و کمک آنها باعث افزایش راندمان کاری می شود.

وی به وجود میز خدمت از ابتدای انقلاب اشاره کرد و عنوان کرد: مردم آگاه هستند که از ابتدای انقلاب این میز خدمتها در خصوص پاسخگویی وجود داشته و مسئولین هم همیشه پاسخگو بوده اند و نحوه کارکرد و پیشرفت حوزه کاری هر مدیری بیانگر فعالیت هر ارگان یا دستگاه اجرایی بوده است.

قوسی ادامه داد: اما اینکه ستاد نماز جمعه در روز برگزاری نماز سیاسی و عبادی جمعه هم این اقدام را انجام داده اند، بسیار حرکت مناسب و قابل تقدیری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور مسئولین در محافل مختلف از جمله ستاد نماز جمعه یا اماکن عمومی برای بیان اقدامات و شنیدن صدای مردم، میتواند بسیار تاثیرگذار باشد، تشریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی برای مردم انجام شده است که با مقایسه قبل و بعد از پیروزی انقلاب با وجود جنگ تحمیلی و تحریم های مستکبرانه، می توان به عملکرد و حرکت مثبت مسئولین پی برد.

وی به اقدامات مثبت در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: حرکتهای خوبی در راستای سیاست گذاریهای وزارت جهاد و اهداف سازمان جهاد کشاورزی در سطح استان انجام شده که یکی از این اهداف بالابردن سطح معیشتی روستاییان و عشایر ما می باشد.

قوسی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف ما تثبیت و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها می باشد، که باعث درآمد پایدار برای کشاورز و همچنین روستا کانون تولید باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید