Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

افزایش سه برابری اعتبارات اجرای طرح سیستم های نوین آبیاری

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در مراسم ویژه کلاس عقیدتی سازمان در جمع همکاران، با اشاره به اینکه تلاش و همت همکاران سازمان باعث دریافت نمره قابل قبول ارزیابی سازمان شده است، گفت: همکاران عزیز همچنان باید برای پیشرفت سازمان باید خود را به دانش روز مصلح نمایند.

افزایش سه برابری اعتبارات اجرای طرح سیستم های نوین آبیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی با بیان اینکه تکنولوژی و دانش بسرعت در حال رشد است، افزود: وظیفه ما انتقال و ارتقای دانش فنی بهره برداران است که باعث رشد و رونق تولید در استان می شود که یکی از مهمترین اهداف ما در جهت افزایش بهره وری سازمان می باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: مجموعه سازمان مانند یک زنجیره فعالیت می‌کنند و هرکسی باید کار خود را به درستی انجام و نقش خود را به خوبی ایفا کنند، حتی اگر حوزه کاری شما خیلی مرتبط با پروژه مورد نظر نباشد اما اطلاع رسانی برای اهم فعالیت‌های سازمان، می‌تواند کمک شایانی به پیشرفت اهداف سازمان کند.

وی با بیان اینکه در راستای اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت‌های سازمان باید همه سهیم باشند، اظهار داشت: علاوه بر آن وظایف معمول سازمانی که داریم، وظیفه مندی مضاعفی برای خود و کارشناسان ایجاد کردیم و نیاز به همت مضاعف جهادی دارد که باعث افزایش بهره وری سازمان شود.

قوسی بیان کرد: ما در سال جدید برای خود تعهداتی ایجاد کردیم که بعنوان نمونه، اجرای تعهد مضاعف طرحهای آب و خاک، در راستای پیاده سازی سیستم‌های نوین آبیاری گام برداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به  انجام تعهد سه برابری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال برای اجرای طرح سیستم نوین آبیاری، مبلغ 120 میلیارد تومان یعنی سه برابر سال گذشته اعتبار گرفته ایم که این امر انجام شود،

وی با بیان اینکه می‌خواهیم از رتبه چهارم در اجرای سیستم های نوین آبیاری به رتبه اول برسیم، افزود: متعهد شدیم که منابع قنوات استان را نسبت به سال گذشته دو برابر انجام دهیم.

وی بیان داشت: تعهد ما در اجرای سیستم های نوین آبیاری میزان8800 هکتار پیش بینی شده است که از ابتدای سال تا پایان تیرماه میزان 1527هکتار تکمیل و 9584 هکتار در حال اجرا می باشد.

غلامرضا قوسی به افزایش بهره وری منابع آبی با ایجاد گلخانه اشاره کرد و عنوان کرد: با مشارکت وتفاهمی که با بنیاد برکت ایجاد کردیم، مقرر شد در سال جاری می بایست 60 هکتار گلخانه جدید احداث نماییم این در حالی است که از ابتدای انقلاب تا سال 98  کل گلخانه های احداث شده،  67 هکتار بوده و ما فقط در امسال باید 60 هکتار انجام دهیم.

وی ادامه داد: طرح زنجیره تولید، پرورش و فرآوری و اشتغال در خصوص شتر و دام سبک ایجاد شده است و ما برای انجام این تعهد هم که ایجاد شده، باید کوشا و فعال باشیم.

 وی تشریح کرد: باید دانش بومی و دانش تکنولوژی جدید را تلفیق کنیم که برای تمام خشکسالی و همه مواردی که کشاورزی ما در سطح استان با آن روبرو هست، برنامه داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در خصوص پرورش و فرآوری تولید محصولات شتر هم اعتبار مناسبی دریافت شده، گفت: یکی از وظایف ما شناسایی ظرفیت‌های جوان که به دنبال ایجاد اشتغال هستند، می باشد.

غلامرضا قوسی افزود: انجام این تعهدات، برنامه مناسب و عزمی جدی را می‌طلبد که از این ظرفیت ایجاد شده با این اعتبارات دریافت شده، استفاده بهینه نماییم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید