Iranian Agriculture News Agency

برگزاری شورای سیاست گذاری صنعت طیور استان خراسان جنوبی

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان چهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این استان، یکی از استان های معین کشور برای تامین مواد پروتئینی به شمار می رود که ضرورت دارد این موضوع با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

برگزاری شورای سیاست گذاری صنعت طیور استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، جلسه شورای سیاستگذاری صنعت طیور استان با حضور سرپرست معاونت امور دام، مدیر طیور سازمان، مدیرکل دامپزشکی، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و مدیر صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان و همچنین مدیرعامل و تعدادی از اعضای اتحادیه ماکیان شرق  به منظور بررسی و برنامه ریزی مناسب در خصوص آخرین وضعیت تولید طیور استان در سالن جلسات اتحادیه ماکیان شرق برگزار شد.

سید علی حسینی نسب سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان در این جلسه بر لزوم تولید مناسب به ویژه با در نظر گرفتن ایام پایانی سال و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: خراسان جنوبی بعنوان یکی از استان های معین کشور برای تامین مواد پروتئینی به شمار می رود که ضرورت دارد این موضوع با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

مدیر طیور سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی نیز به ایجاد کمیته مرغ سایز به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید مرغ آرین، خرید مرغ مازاد، بررسی وضعیت بیماری های طیور استان و نیز رتبه بندی کارخانجات از مهمترین اقدامات صورت گرفته و مورد بحث در این کمیته بوده است.

حامد عارفی نیا افزود: با اجرایی شدن اقدامات لازم در کمیته مرغ سایز درآینده نزدیک نتایج خوبی را در راستای توسعه کیفی صنعت طیور شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید