Iranian Agriculture News Agency

گام مهم سازمان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش حمایتی نهاده های دام، طیور و آبزیان

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و به منظور حمایت از واحدهای تولیدی دام، طیور و آبزیان، تسهیلات سرمایه در گردش حمایتی با نرخ 10 الی 15 درصد به عاملیت بانک کشاورزی ابلاغ شد.

گام مهم سازمان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش حمایتی نهاده های دام، طیور و آبزیان

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، علی رحیمی افزود: در استان خراسان جنوبی تا کنون مبلغ 279 میلیارد تومان به تعداد 3047 نفر از واجدین شرایط اخذ تسهیلات موصوف در قالب دامدار کارت برای مبالغ کمتر از 200 میلیون تومن و واریز به حساب بازارگاه برای مبالغ بالاتر از 200 میلیون تومان اعطا شده است.

وی اظهار داشت: شهرستان های بیرجند، خوسف و بشرویه به ترتیب با جذب مبلغ 57، 53 و 40 میلیارد تومان بالاترین میزان جذب اعتبارات را در استان داشته اند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: شهرستان های بشرویه با پرداخت تسهیلات به تعداد 639 پرونده، طبس با تعداد 391 پرونده و فردوس نیز با تعداد 383 پرونده بیشترین میزان تعداد پرونده های پرداختی در استان را به خود اختصاص داده است.

رحیمی گفت: در حال حاضر استان خراسان جنوبی با جذب 3.6 درصد از مجموع اعتبار پرداختی در کشور توانسته است رتبه 6 در تعداد پرونده های پرداختی و رتبه 10 در مبلغ تسهیلات پرداختی را از آن خود کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید