Iranian Agriculture News Agency

آمادگی سازمانی برای شفافیت در اجرای برنامه های دولت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: حلقه‌های واسطه از تولید تا مصرف باعث افزایش کاذب قیمت در کالاهای اساسی شده که حذف این موارد و جایگزینی سامانه‌ها دست این افراد سودجو را در بازار کوتاه می‌کند.

آمادگی سازمانی برای شفافیت در اجرای برنامه های دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، مهدی جعفری در حاشیه دیدار با جمعی از مدیران سازمان گفت: دولت تمام تلاش خود را برای شفافیت در انجام برنامه ها در دستور کار قرار داده است. وی افزود: ورود افراد سودجو و فرصت طلب در بازار باعث عدم ایجاد توازن در بحث نظام عرضه و تقاضا و ایجاد قیمت کاذب در بازار می­ شود.

 وی اضافه کرد: با ایجاد و حمایت از تعاونی های روستایی علاوه بر کمک به حفظ جایگاه روستا می توان  در توزیع، حمل و راه‌اندازی سامانه‌ها تا رسیدن به هدف نهایی توزیع یارانه ها اقدام نمود

مهدی جعفری افزود: شهرستان‌های استان خراسان جنوبی این ظرفیت را دارند که در امر ایجاد سامانه های فروش پیشگام و نمونه ملی باشند.

وی بیان داشت: ایجاد روستا بازارها در استان می تواند به عنوان نقطه عمل تمرکزی برای ایجاد بازارهای هدف باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نظارت‌ها در حوزه بازار اگرچه با قوت درحال پیگیری است، اما باید در کنار مباحث نظارتی به بهسازی بازار و توزیع محصولات گام برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید