Iranian Agriculture News Agency

مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برتر کشور شد

آیین تجلیل از مدیریتهای برتر، در دومین روز از دورۀ آموزشی مدیران امور اراضی سراسر کشور برگزار شد و مدیران برگزیدۀ هر شاخص، از رئیس سازمان امور اراضی تقدیرنامه دریافت کردند.

مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  برتر کشور شد

به گزارش ایانا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور اراضی کشور، براساس ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ در سه شاخص «حفاظت از اراضی کشاورزی»، «واگذاری و توسعه اراضی کشاورزی» و «تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی»، استان خراسان جنوبی رتبۀ نخست مجموع سه رشته را به دست آورد و مدیریت امور اراضی برتر کشور شد. استانهای زنجان و خراسان شمالی به ترتیب دوم و سوم شدند.

براین‌اساس، در شاخص «حفاظت از اراضی کشاورزی» استان تهران حائز رتبه نخست شد و اصفهان به مقام دوم دست یافت. همچنین استانهای زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و البرز رتبه سوم را کسب کردند.

در شاخص «تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی» نیز استانهای خراسان جنوبی و زنجان به ترتیب به مقامهای اول و دوم رسیدند و استانهای اردبیل، خراسان شمالی و آذربایجان غربی هم در جایگاه سوم قرار گرفتند.

براساس این گزارش، در شاخص «واگذاری و توسعه اراضی کشاورزی» نیز استان خراسان جنوبی به مقام اول دست یافت و استان یزد دوم شد. جایگاه سوم نیز به استانهای چهارمحال و بختیاری، کردستان و هرمزگان رسید. کسب این افتخار را به ریاست سازمان و مدیران و کارمندان مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی تبریک می گوییم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید