Iranian Agriculture News Agency

ایجاد بالغ بر ۳ هزار نفر اشتغال پایدار با افتتاح پروژه های هفته جهاد کشاورزی

بهره برداری از ۱۰۹ پروژه کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۳ هزار نفر اشتغال پایدار و هزار و ۵۸ نفر اشتغال غیرمستقیم در افتتاح پروژه های دهه فجر ایجاد می‌شود.

ایجاد بالغ بر ۳ هزار نفر اشتغال پایدار با افتتاح پروژه های هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، رئیس سازمان در نشست خبری ویژه بزرگداشت هفته جهادکشاورزی اعلام کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، ۱۰۹ طرح در خراسان جنوبی با اعتباری بالغ بر 1042986 میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

مهدی جعفری در این نشست خبری گفت: برای اجرای این طرح‌ها که در حوزه‌های آب و خاک، باغبانی، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی، تولیدات دامی و دامپزشکی اجرا شده، ۱۰۴ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۱۹ هزار و ۸۳۲ خانوار با ۸۱ هزار نفر جمعیت از مزایای آن بهره مند می‌شوند و برای بیش از ۳ هزار نفر اشتغال پایدار و هزار و ۵۸ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته جهاد کشاورزی ۱۱ روستا بازار با هدف عرضه مستقیم محصولات تولیدی روستائیان نیز در استان افتتاح می‌شود گفت: از ۲۴ خرداد نیز به مدت سه روز نمایشگاه یافته‌ها و توانمندی‌های بخش جهاد کشاورزی با محوریت توسعه شرکت‌های دانش بنیان در بوستان کاجستان بیرجند افتتاح می‌شود.

گفتنی است که۲۱ تا ۲۷ خرداد هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید