Iranian Agriculture News Agency

جهادکشاورزی از جانب چند وزارتخانه دیگر مشغول فعالیت است

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، گفت: جهادکشاورزی از جانب چند وزارتخانه دیگر مشغول فعالیت است.

جهادکشاورزی از جانب چند وزارتخانه دیگر مشغول فعالیت است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز شنبه (21 خرداد) و همزمان با اولین روز از هفته جهادکشاورزی، مهدی جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به همراه حجت الاسلام سجادی نماینده ولی فقیه در سازمان و دکتر اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با حضور در شبکه برکت، آغاز هفته جهادکشاورزی را تبریک گفتند.

 جعفری در این ارتباط اینترنتی با بیان اینکه آغاز هفته و خدمت بزرگواران مصادف شده است با میلاد آقا امام رضا(ع) و خداوند به ما توفیق خدمتگزاری بیشتر برای بخش کشاورزی استان و کشور عنایت نماید، گفت: آنچه که امروز به کار ما میاد باید انجام بدیم کار است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: امروزه جهادکشاورزی از جانب چند وزارتخانه دیگر مشغول فعالیت است و ما باید خودمان رو از سلاح ایمان و سلاح توانمندی، قدرت کامل بگیریم تا بتوانیم انشالله در حوزه کاری موفقیت های مختلف را کسب نماییم.

گفتنی است که حجت الاسلام سجادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و  اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در پیام هایی، آغاز هفته جهادکشاورزی را به کلیه همکاران جهادی و پرتلاش در استان تبرک گفتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید