Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهادکشاورزی، محور اصلی امنیت غذایی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در این استان خبر داد و گفت: در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

سازمان جهادکشاورزی، محور اصلی امنیت غذایی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در  خراسان جنوبی، مهدی جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

 جعفری در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تأمین اقلام مصرفی موردنیاز مردم وجود ندارد، افزود: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده میزان ذخایر و عرضه کالاهای اساسی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد، اظهار کرد: این موضوع زمینه‌ساز آرامش هرچه بیشتر بازار در آینده و به دنبال آن آرامش خاطر شهروندان است.

وی یادآور شد: سازمان جهادکشاورزی به‌عنوان محور اصلی امنیت غذایی استان باید تأمین، تولید و توزیع اقلام مصرفی سبد غذایی خانوار را به‌صورت روزانه رصد و تقویت کند.

جعفری تصریح کرد: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید