Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رئیس سازمان جهادکشاورزی در پیامی، فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت  روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی در پیامی، فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است؛        

 

     روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

در روزگاری که توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جوامع بیش از همیشه با اطلاع‌رسانی و تعاملات انسانی گره خورده است، دانش ارتباطات و روابط‌عمومی بعنوان هنر هشتم همانند قلب تپنده سازمان‌ها عمل می‌کند و بسترهای لازم برای تسهیل فرایند اطلاع‌رسانی به جامعه هدف را فراهم می­نماید. روابط­عمومی، به مثابه آینه تمام­نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته­اند. در این میان، روابط‌عمومی به عنوان سامانه‌ای منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی، می تواند پلی باشد برای ایجاد و حفظ ارتباط یک مجموعه با دنیای خارج از آن.

 

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط­عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم­داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط­عمومی است.  این روز در حقیقت فرصت ارزشمندی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند.

­­­­­­­اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی به تلاشگران این عرصه، از زحمات و مساعی بی دریغ مسئولین روابط عمومی، کارشناسان و اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و پاسخگویی به موقع در حوزه عمل کشاورزی و دامپروری استان و در راستای جهادتبیین در ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه های دولت مردمی ایران قوی، صمیمانه قدردانی می­نمایم. از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی را مسئلت دارم.

 

مهدی جعفری

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید