Iranian Agriculture News Agency

آغاز توزیع میوه شب عید در خراسان‌جنوبی

رئیس سازمان از توزیع۸۰۰ تن میوه شب عید در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: توزیع ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل ۴۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب آغاز شده که شامل پرتقال تامسون و والنسیا و سیب زرد و قرمز است.

آغاز توزیع میوه شب عید در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، رئیس سازمان از توزیع۸۰۰ تن میوه شب عید در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: توزیع ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل ۴۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب آغاز شده که شامل پرتقال تامسون و والنسیا و سیب زرد و قرمز است.

مهدی جعفری افزود: قیمت‌ های اعلام‌شده از سوی ستاد تنظیم بازار برای پرتقال تامسون ده‌هزار تومان، پرتقال والنسیا ۱۲ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان است.

وی با اشاره به این‌که این میوه‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند، ادامه داد: این میوه ها برای توزیع تحویل شهرستان‌ها شده و عرضه آن امروز یا فردا آغاز می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با توجه به افزایش قیمت سیب‌زمینی در استان که به ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان رسیده بود، اظهار کرد: تصمیم به واردات سیب‌زمینی گرفتیم و سیب درجه یک وارداتی با قیمت کیلویی ۹ هزار تومان وارد استان شده و در حال عرضه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید