Iranian Agriculture News Agency

بیست و چهارمین جلسه امنیت غذایی استان با محوریت نظارت بر بازار

صبح امروز پنجشنبه(12 اسفند1400) بیست و چهارمین جلسه امنیت غذایی با حضور رئییس سازمان، معاونین، مدیران و اعضای این قرارگاه برگزار شد.

بیست و چهارمین جلسه امنیت غذایی استان با محوریت نظارت بر بازار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: در راستای حفظ امنیت غذایی و در راستای اجرای سیاستهای وزارت جهادکشاورزی تمام توان خویش را برای انجام وظایف محوله دوشادوش تولیدکنندگان و کشاورزان انجام خواهیم داد.

مهدی جعفری افزود: یکی از موضوعات خیلی مهم در مقطع حساس کنونی و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال موضوع نظارت بر کالاهای اساسی است.

وی عنوان کرد: همه ما در کنار هم و در راستای وظیفه مندی قرارگاه امنیت غذایی به دنبال تسهیل در امر کشاورزی و تولید استان خراسان جنوبی هستیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد:یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی، امنیت غذایی است و باید این امنیت غذایی رشد پیدا کند تا به اقتدار غذایی تبدیل شود.

گفتنی است، اعضای این جلسه برنامه های انجام شده در حوزه کاری خود را مطرح و در خصوص فعالیت های پیش رو بحث و تبادل نظر کردند و در پایان از تلاش کلیه اعضای قرارگاه تشکر و لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید