Iranian Agriculture News Agency

تسهیل در امور مردم، سرلوحه خدمت رسانی سازمان

صبح امروز نخستین جلسه شورای اداری عمومی با حضور رییس سازمان، نماینده ولی فقیه در سازمان و جمعی از مدیران کل اذارات تابعه و همچنین معاونین، مدیران و کارکنان سازمان برگزار شد.

تسهیل در امور مردم، سرلوحه خدمت رسانی سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سجادی، نماینده ولی فقیه در سازمان در این مراسم برگزاری این جلسات را بسیار موثر برشمرد و گفت: در دوسال گذشته بنا به شرایط شیوع ویروس کرونا، اینگونه جلسه ای برگزار نشده ولی امروز و با شروع فعالیت رییس جدید سازمان، نویدبخش تعامل و همکاری بیشتر بین کلیه کارکنان و کارمندان سازمان و همچنین دستگاههای وابسته به وزارت جهاد در استان خواهد شد.

دکترمهدی جعفری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های روسای قبلی سازمان گفت: کلیه مدیران شهرستان ها و همچنین همکاران در ستاد سازمان، پس از برگزاری مراسم محوری سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، می بایست میزخدمت را برگزار و پاسخگویی شفاف به مراجعین داشته باشند.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیا بیان این که دوران سخت خشکسالی و تحریم های ظالمانه و همچنین شرایط اقتصادی را سپری می کنیم، افزود: ما برای خدمت رسانی مناسب و رفاه و تسهیل امور مردم، می بایست خود را وفق دهیم تا آرامش مردم حفظ گردد.

وی از رصد شبانه روزی برای حوزه تنظیم بازار خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده وزارت جهادکشاورزی محول شده است، لازم است که مباحث مرتبط با تنظیم بازار و نظارت در طول شبانه روز انجام و رصدگردد.

دکتر جعفری با بیان اینکه نوع دیدگاه باید تغییر کند، تاکید کرد: باید همه در خانواده کشاورزی استان، همگام و متوازن با هم پیش برویم و با تغییر در دیدگاه، تلاش‌ها و پشتکار افزایش پیدا کند.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: مشکلات و معضلات مردم باید رصد، بررسی و پیگیری شود و برای بهبود رفاه مردم، کارهایی را صورت پذیرد که از توان خود خارج ساخته بوده ایم.

وی گفت: برای هر موضوع یا انتقاد مطروحه، باید پیشنهادی نیز ارائه شود و فقط انتقاد نگردد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید