Iranian Agriculture News Agency

تکریم و معارفه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی

صبح امروز (دوشنبه 6 دی) مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی با حضور رییس سازمان، نماینده ولی فقیه در سازمان، مهندس منصوری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، دکتر پوررمضان مدیر امور استان های شرکت خدمات حمایتی کشور، معاونین و مدیران استانی برگزار شد.

تکریم و معارفه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی سجادی نماینده ولی فقیه در سازمان ضمن تاکید بر اهمیت نقش جهاد کشاورزی در حمایت از تولید کنندگان و بهره برداران کشاورزی استان گفت: سازمان جهاد کشاورزی با تمام توان در راه پیشرفت و آبادانی استان همچنین تسهیل در امور کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی گام بر می دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های مهندس سعیدی در زمان تصدی مدیریت شرکت خدمات حمایتی گفت: برنامه و سیاست های سازمان، افزایش درآمد کشاورزان و بهره برداران و بهبود وضعیت اقتصادی و سفره مردم برای ضریب ماندگاری بسیار مهم و ارزشی است.

غلامرضا قوسی با بیان اینکه با توجه به محدودیت های آبی و خشکسالی و کیفیت خاک اولین برنامه بهره وری است ، اظهار داشت: نهاده نقش موثری در افزایش تولید دارد خصوصا نهاده هایی که شرکت خدمات حمایتی تامین میکنند.

وی با اشاره به اینکه زمان کوددهی، حمل بموقع و دقیق کود بسیار مهم است که نیاز گیاه به درستی برطرف شود، تشریح کرد: در شرایط بحرانی، مدیریت موقعیت و تامین به موقع نهاده ها بسیار کار ارزشمندی بود که این امر در شرکت خدمات حمایتی اتفاق افتاد.

منصوری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت  خدمات  حمایتی کشاورزی نیز در این مراسم با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی در حدود 1 قرن فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهارداشت: سابقه دیرینه شرکت، جایگاه این شرکت را در میان متولیان مشخص و از جایگاه ویژه برخوردار است و خرسندیم که هم اکنون بالغ بر 500 هزارتن انواع کود در انبارهای کشور موجود است.

گفتنی است در پایان مراسم از تلاشهای محمدمهدی سعیدی تقدیر و همچنین مهدی نوفرستی به عنوان سرپرست جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی معرفی گردید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید