Iranian Agriculture News Agency

رصد روزانه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سطح بازار خراسان جنوبی

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبیاز رصد روزانه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سطح بازار خراسان جنوبی خبر داد.

رصد روزانه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سطح بازار خراسان جنوبی

به گزارش ایانا در خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در خصوص کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان گفت: سازمان جهاد کشاورزی متولی اصلی بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی است، که با همکاری اعضای کارگروه ذیل ستاد، رصد روزانه قیمت ها در سطح بازار را انجام تا آرامش خاطر مردم فراهم گردد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: با توجه با تاکید استاندار، سازمان جهاد و کلیه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه از هم اکنون تمهیدات لازم را در خصوص تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی محصولات کشاورزی در راستای تنظیم بازار ایام پایان سال و نوروز 1401 بررسی می کنند تا در پایان سال و ایام نوروز شاهد قیمتهای نامتعارف در بازار نباشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به دستور و پیگیری معاون اول و معاون اقتصادی رئیس جمهور و نیز وزیر کشور و همچنین استاندار خراسان جنوبی، دستگاه های اجرایی متولی، آموزش های لازم را به نیروهای مقاومت بسیج ارائه دهند تا با همکاری آنان نظارت و بازرسی گسترده تری بر بازار انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید