Iranian Agriculture News Agency

وزیر بازرگانی و صنعت هند خبر داد:

بازگشایی مجموعه چند منظوره آبزی‌پروری در هند

اداره صادرات محصولات دریایی هند (MPEDA) یک مجتمع بزرگ آبزی‌پروری با هدف پرورش گونه های مختلف آبزیان را در Vallarpadam افتتاح کرده است. این مجتمع جدید دارای مخزن تخم‌ریزی میگوهای black tiger و شش مجموعه پرورش برای خرچنگ و انواع ماهی شامل sea bass, cobia silver pompano و تیلاپیلای اصلاح نژاد شده پرورشی می‌باشد.

بازگشایی مجموعه چند منظوره آبزی‌پروری در هند

به گزارش ایانا به نقل از شبکه‌های مجازی٬ سورش پرابهو٬ وزیر بازرگانی و صنعت هند، در همین زمینه اظهار کرد که ساخت این مجموعه به هند کمک خواهد کرد تا در پنج سال آینده به هدف صادرات ٦٠ میلیون دلاری محصولات کشاورزی نایل گردد. وی در ادامه افزود: «صادرات باید هدف نهایی هر تولیدکننده در بخش آبزی‌پروری باشد و آنها باید از حداکثر ظرفیت‌های تولید پایدار استفاده کنند. هدف از ساخت این مجموعه پرورش ماهی، کمک به تولید پایدار آبزیان هند می‌باشد. این مجموعه جدید دارای ظرفیت تولید سالیانه ٢٠ میلیون بچه میگو (مرحله بعد از لارو) می‌باشد. علاوه براین، مراکز پرورش میگو و ماهی دارای امکانات قرنطینه‌ای و سیستم تصفیه پساب می‌باشند تا استانداردهای بیولوژیکی لازم را تامین نماید.

لازم به ذکر است که شرکت کارگیل نیز در سال گذشته در بخش آبزی‌پروری هند سرمایه‌گذاری کرده است. در ژانویه ٢٠١٨ این شرکت اولین واحد تولید خوراک اختصاص داده شده به آبزیان را در این کشور افتتاح کرد. این شرکت با خرید شرکت خوراک دام Mulpuri، به دنبال راه‌حل های ایمن و با کیفیت بالا تعهد این شرکت برای ارائه سلوشن های ایمن و با کیفیت بالا به پرورش دهندگان ماهی می باشد. افتتاح این خط تولیدی خوراک آبزیان نشان‌دهنده اقدامات مهم شرکت کارگیل با هدف توسعه کسب و کار آبزی‌پروری در هند و سراسر آسیا است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید