Iranian Agriculture News Agency

بازگشایی چهارمین کارخانه خوراک دام مالزی در ویتنام

تاسیس کارخانه Leong Hup تولید خوراک در ویتنام را به ١/٥ میلیون تن در سال می‌رساند

گسترش ظرفیت های بخش خوراک نشان دهنده رشد صنعت طیور در ویتنام است. بر اساس گزارش‌ها، شرکت Leong Hup International چهارمین و پیشرفته‌ترین کارخانه تولید خوراک دام خود را در ماه دسامبر در ویتنام بازگشایی می‌کند.

بازگشایی چهارمین کارخانه خوراک دام مالزی در ویتنام

به گزارش ایانا به نقل از انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران٬ ظرفیت کل تولید شرکت Leong Hup در ویتنام ١/١ میلیون تن در سال است. با تاسیس کارخانه جدید که هزینه‌ایبالغ بر ٢٠ میلیون دلار  به همراه دارد، ظرفیت تولید این شرکت تازه تاسیس در فاز اول  ٢٨٥٠٠٠ تن در سال خواهد بود و در فاز دوم به ٤٢٧٠٠٠ تن در سال خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت Leong Hup در ویتنام می‌گوید: «تولید خوراک در این کارخانه جدید به همراه تولید در سایر واحدهای موجود، ظرفیت کلی تولید خوراک این شرکت در ویتنام را به ١/٥ میلیون تن در سال می‌رساند. ما می‌خواهیم تا سال ٢٠٢٠ به این ظرفیت برسیم». با توجه به این که ویتنام یکی از سریعترین بازارهای در حال رشد است، ما به دنبال گسترش هرچه بیشتر تولید خوراک دام هستیم». 

براساس گزارش‌ها، شرکت Leong Hup یکی از بازیکنان اصلی بازار مرغ در کشور مالزی است. این شرکت دارای ٣ میلیون مرغ تخم‌گذار است و سالیانه حدود ٤٧ میلیون جوجه گوشتی پرورش می‌دهد. در مجموع این شرکت دارای ١٩ واحد جوجه‌کشی و پنج کارخانه خوراک دام است.

در حال حاضر مصرف سرانه مرغ در ویتنام کمتر از ١٥ کیلوگرم در سال است که در مقایسه با مالزی که سرانه مصرفی حدود ٥٠ کیلوگرم است، اختلاف زیادی وجود دارد. چنانچه مصرف سرانه مرغ ویتنام ١٠ کیلوگرم دیگر افزایش یابد ، یک پتانسیل و فرصت عالی برای شرکت  Leong Hup به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید