Iranian Agriculture News Agency

در آمریکا، کلاس‌های آموزشی استفاده از پهباد برگزار می‌شود:

پهباد همکار تراکتور و ماشین برداشت

ثبت برنامه پروازی درست بر اساس ابعاد زمین زراعی مهم است

بلیک لیمان و پیت فاندل چند ماه است که به دانش‌آموزان کالج مرکزی النوی درباره ابزار و ماشین‌آلات کشاورزی آموزش می‌دهند.آن‌ها معتقدند پهبادها ابزاری هستند که به زودی در کنار تراکتورها، ماشین برداشت محصول و سم‌پاش‌ها قرار خواهند گرفت.

پهباد همکار تراکتور و ماشین برداشت

به گزارش ایانا، لیمان و فاندل، مسئولیت آموزش تکنولوژی کشاورزی و صنعتی را در تابستان امسال به دانش‌آموزان این کالج برعهده دارند و به آنها استفاده از پهبادها در کشاورزی را یاد می‌دهند. لیمان می‌گوید: «استفاده از پهباد‌ها در آینده مانند تراکتورها کاملا عادی خواهد شد».

در سال‌های اخیر استفاده از پهباد در آمریکا برای بررسی زمین‌های زراعی بیشتر شده است. به همین ترتیب آموزش شیوه استفاده مناسب از آن و برنامه‌های پرواز مهم است.

فاندل، مشاور ارشد دانشگاه النوی است که در هشت سال گذشته تکنولوژی کشاورزی و صنعتی را تدریس کرده است. او در صحبت‌هایش به یکی از جنبه‌های این کلاس اشاره می‌کند که آموزش دانش‌آموزان برای ثبت برنامه پرواز بر اساس ابعاد زمین زراعی موردنظر است. فاندل می‌گوید: «وقتی که پهباد می‌تواند مسیر برنامه‌ریزی شده را طی کند، لزومی ندارد آن را کنترل کنید».

به گفته فاندل، استفاده از پهباد در کشورهایی مانند ژاپن شامل مدل‌های بزرگتری است که زمین‌های زراعی را سم‌پاشی می‌کنند. اما در حال حاضر در آمریکا استفاده از پهباد فقط به منظور استفاده از دوربین آن‌هاست.

فاندل می‌گوید: «دوربین‌های معمولی می‌توانند وضعیت زمین زراعی را بررسی و مشکلات را شناسایی کنند. دوربین‌های حرارتی می‌توانند توجه را به نقاط داغ جلب کنند».

دنیس بومن،‌ مشاور تحصیلی دانشگاه النوی معتقد است پهبادها با ارائه تصویر از بالا، ابزاری با ارزش برای کشاورزان محسوب می‌شوند. او می‌گوید: «پهبادها این امکان را می‌دهند تا محصولات کشاورزی را در لحظه بتوانیم زیر نظر داشته باشیم».   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید