Iranian Agriculture News Agency

ادامه ماجرای رسوایی اخلاقی رئیس جمهوری آمریکا؛

ترامپ دستورپرداخت نقدی حق السکوت به مدل سابق داده است

به گزارش ایانا به نقل از خبرگزاری ایرنا، شبکه خبری سی ان ان با پی گیری نوار مکالمه 'مایکل کوهن' وکیل سابق ترامپ با وی که در ارتباط با ماجرای حق السکوت به یک مدل سابق نشریات غیراخلاقی به دست آمد، اعلام کرد که دراین نوار مکالمه، ترامپ از پرداخت 'نقدی' سخن می گوید.

ترامپ دستورپرداخت نقدی حق السکوت به مدل سابق داده است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تارنمای سی ان ان با انتشار این خبر در گزارشی اختصاصی نوشت: دراین مکالمه ضبط شده کوهن از قصد خود برای ایجاد یک شرکت به منظور تامین مالی و خرید حقوق 'آمریکن مدیا' (AMI)که به نشر اخبار زرد در آمریکا می پردازد گفت و گو می کند.
سی ان ان افزود: زمانی که کوهن در این مکالمه صوتی به واژه ' تامین مالی' می رسد، ترامپ وی را متوقف ساخته و می پرسد ' کدام تامین مالی؟'
این رسانه آمریکایی نوشت:و زمانی که وکیل سابق شخصی ترامپ دراین مکالمه می گوید'بایدآن را پرداخت کرد' ، ترامپ در این قسمت می گوید' نقدی پرداخت شود'.
سی ان ان افزود: اما این واژه و معنی و مفهوم آن، کاملا مشخص نیست و اختلاف نظر در تعبیر آن بین کارشناسان و حقوقدانان وجود دارد بخصوص آنکه وکیل (سابق) ترامپ بلافاصله می گوید 'نه، نه!'.
این شبکه خبری در ادامه نوشت: در این نوار مکالمات ضبط شده به خرید حق 'داستان' و اخبار مربوط به 'امریکن مدیا' پرداخته می شود، خبری که هرگز از سوی امریکن مدیا با وجود رابطه 10 ماهه ترامپ با این فرد انتشار نیافت.
به گفته سی ان ان، خبر پرداخت حق السکوت 150 هزار دلاری به ' کارن مک دوگال ' (مدل نشریات غیراخلاقی) در ماه اوت 2016 میلادی انتشار یافت. 
به گزارش ایرنا، روزنامه «نیویورک تایمز» در تاریخ 29 تیرماه گزارش داد که «مایکل کوهن» وکیل پیشین ترامپ یکی از مکالمات خود با رئیس جمهوری آمریکا در سال 2016 (1395) را ضبط کرده که در آن به پرداخت حق السکوت به «کارن مک دوگال» مدل سابق نشریات مستهجن به دلیل داشتن رابطه غیراخلاقی با ترامپ اشاره شده است. این رابطه یک سال برقرار بوده و از سال 2006 (1385) پس از ازدواج ترامپ با «ملانیا» همسر کنونی اش آغاز شده است.
ترامپ روز شنبه گذشته برابر با 30 تیرماه طی توییتی در این خصوص، حمله اف بی آی به دفتر کوهن را غیرقابل باور خواند. وی همچنین ضبط صدای موکل از سوی وکیل را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که مرتکب هیچ خلافی نشده است.
اف بی آی در حال تحقیق پیرامون اقدامات کوهن برای پرداخت حق السکوت به چندین زن است که ادعا کرده اند با ترامپ رابطه داشته اند. در این پرونده باید مشخص شود که آیا این پرداخت ها قوانین مربوط به تامین مالی ستادهای انتخاباتی را نقض کرده است یا خیر.
کوهن که سال ها وکیل ترامپ بوده و بسیاری از رازهای او را می داند، اکنون هدف تحقیقات اف بی آی است و هر روز تمایل بیشتری برای همکاری با بازپرس های این پرونده نشان می دهد که این موضوع می تواند خطرات حقوقی و سیاسی بزرگی برای ترامپ به همراه داشته باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید