Iranian Agriculture News Agency

مدیران نمونه جهاد کشاورزی جنوب کرمان معرفی شدند

​رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:مدیر آب وخاک،مدیر هماهنگی ترویج، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد و رئیس مرکز جهاد کشاورزی قعله منوجان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند.

مدیران نمونه جهاد کشاورزی جنوب کرمان معرفی شدند

 به گزارش خبرنگار ایانا در جنوب کرمان، سعید برخوری رئیس سازمان در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان با اشاره به شروع فصل زراعی در این منطقه، از مدیران سازمان خواست تا برنامه ریزی صحیح و  به موقع کشاورزان را در تولید محصولات کشاورزی حمایت کنند.

وی با اشاره به اهمیت پهنه بندی در حوزه های مراکز جهاد کشاورزی تاکید کرد :کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی امار دقیق از سطوح زیر کاشت پهنه های حوزه مرکز را داشته باشند و لازمه ارائه خدمات به کشاورزان عضویت در سامانه پهنه بندی باشد.

برخوری ضمن تبریک به مدیران نمونه جهاد کشاورزی اظهار داشت: مدیریت آب و خاک این سازمان در بین تمامی سازمان های جهاد کشاورزی به دلیل اجرای آبیاری تحت فشار در سه ماهه نخست سال جاری رتبه اول کشور را کسب کرد و همچنین مدیریت هماهنگی ترویج با کسب ۱۰ کشاورز نمونه کشوری رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و بر همین اساس برخورداری مدیر آب و خاک و  خانم پونه نامور مدیر سابق ترویج سازمان به عنوان مدیران نمونه کشوری معرفی شدند .

وی همچنین گفت: محسن طاهری مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد و  غلام محمدرضاخانی رییس مرکزجهاد کشاورزی قلعه منوجان به دلیل عملکرد مطلوب در میان مدیریت ها و مراکز جهاد کشاورزی منطقه به عنوان مدیران نمونه معرفی و از طرف وزیر جهاد کشاورزی لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید