Iranian Agriculture News Agency

استاندار تهران خبر داد:

بخشی از پلاسکو بازسازی و بخشی دیگر مقام سازی می‌شود

پروژه بازسازی ساختمان پلاسکو، عیدفطر امسال کلنگ می‌خورد تا به گفته استاندار تهران تا عیدفطر سال 1399 به بهره برداری برسد.

بخشی از پلاسکو بازسازی و بخشی دیگر مقام سازی می‌شود
به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، پس از برگزاری جلسات مختلف استاندار تهران با مسئوولان بنیاد مستضعفان و بررسی ابعاد مختلف اجرای پروژه ساختمان پلاسکو ، عصر دیروز دوشنبه مقرر شد ساختمان جدید پلاسکو تا عید فطر سال ۹۹ به بهره برداری برسد.
 
به گفته محمدحسین مقیمی از زمانی که رسیدگی به وضعیت ساختمان پلاسکو و اجرای طرح جدید آن به استانداری تهران محول شد جلسات متعددی تا کنون برگزار شده است که در نهایت قرار شد ساختمان پلاسکو با هزینه بنیاد مستضعفان بازسازی شود، به نحوی که ۵ طبقه برای اقدامات خدماتی ساخته شود و از محل درآمد آن هزینه های ساختمان تامین شود.
 استاندار تهران عید فطر امسال را زمان کلنگ زنی کار بازسازی ساختمان ۱۵ طبقه پلاسکو اعلام و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که پروژه در نهایت در دوسال آینده به بهره برداری برسد و عیدفطر سال 1399 رسما بازگشایی شود.
 
مقیمی در پایان گفت: قسمت پشت ساختمان ۱۵ طبقه پلاسکو که در ۵ طبقه است، به عقیده برخی از کسبه و ساکنان پلاسکو امکان مقاوم سازی دارد و قبول کردند با هزینه ساکنان مقاوم سازی انجام شود، تعدادی هم البته عقیده بر نوسازی این ساختمان همچون ساختمان ۱۵ طبقه دارند،برای این کار نظرسنجی ساکنان از طریق فرمانداری، شورای کسبه پلاسکو و اتاق اصناف انجام می شود و مهندس مشاور طرح را ارائه دهد وپس از تایید ،شهرداری طبق طرح مقاوم سازی یا نوسازی پروانه بدون هزینه صادر خواهد کرد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید