Iranian Agriculture News Agency

شهردار تهران خبر داد:

تشکیل دو کارگروه برای تعیین تکلیف بدهی‌های شهرداری

پرونده ایران‌مال در دست بررسی است

به گفته شهردار تهران، با توافق شهرداری و سیستم بانکی، دو کارگروه متشکل از بانک‌ها و شهرداری، بدهی‌ 20 هزار میلیارد تومانی این نهاد را تعیین تکلیف می‌کنند.

تشکیل دو کارگروه برای تعیین تکلیف بدهی‌های شهرداری

سید محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران، درباره جلسه اخیر با مدیران بانک‌ها گفت: با توجه به اینکه حجم بدهی‌های شهرداری تهران به سیستم بانکی عدد بالایی است و به بیش از 20 هزار میلیارد تومان می‌رسد، بانک‌ها از دادن تسهیلات به شهرداری خودداری می‌کنند.

اوادامه داد: به‌منظور حل این مشکلات، جلسه‌ای با مدیران بانک‌ها داشته‌ام که هم بدهی ما به سیستم بانکی پرداخت شود و هم بتوانیم با دریافت تسهیلات پروژه‌های بیشتری را در شهر تهران اجرایی کنیم.

شهردار تهران افزود: خوشبختانه بنابر توافقات، مقرر شد دو کارگروه بین بانک‌ها و شهرداری تشکیل شود تا بدهی‌ها را تعیین تکلیف کنند.

افشانی درباره تخلفات پروژه ایران‌مال گفت: این پرونده در حال بررسی است. بعد از آن، اگر تخلفات قابل رفع بود، اصلاح خواهد شد، در غیر این صورت، به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

شهردار تهران افزود:‌ در حال حاضر پرونده پروژه ایران‌مال در کمیسیون ماده 100 در حال بررسی است.

او همچنین ضمن تکذیب تغییر رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گفت: مطالبی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، گمانه‌زنی و اشتباه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید