Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خبر داد:

پایگاه خبری شهر به‌راه افتاد

این خبرگزاری مرجع اصلی اخبار شهرداری تهران خواهد بود

مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، با اعلام خبر راه‌اندازی پایگاه خبری شهر، گفت: ازاین‌پس، تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران برای درج آگهی در رسانه‌ها، ملزم به استفاده از این سامانه هستند.

 پایگاه خبری شهر به‌راه افتاد

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با اعلام این‌که با تجمیع سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، پایگاه خبری شهر راه‌اندازی می‌شود، گفت: این خبرگزاری مرجع اصلی اخبار شهرداری تهران خواهد بود.

امین عارف نیا با اشاره به پراکندگی سامانه‌های مراکز اطلاع‌رسانی در شهرداری تهران در گذشته اظهار کرد: این موضوع جدا از تشتت خبری، اتلاف منابع مالی شهرداری تهران را در پی داشت که درنهایت به دلیل بهره‌وری پایین تصمیم به تجمیع تمامی آن‌ها گرفته شد.

مشاور شهردار تهران، افتتاح این خبرگزاری را راهی دانست که اطلاعات به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن و با سرعت عمل بالا در اختیار تمامی شهروندان قرار گیرد و افزود: هدف این خبرگزاری، دقت، سرعت و امانت‌داری در انتقال اخبار است.

عارف نیا، پورتال Tehran.iri را سامانه‌ای معرفی کرد که بیشتر به امر خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف شهروندی می‌پردازد که با هدف افزایش کارایی و سرعت دچار تغییراتی شده است و گفت: به‌زودی از این سامانه با تغییرات جدید رونمایی خواهد شد. 

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، همچنین از سامانه «سار» به‌عنوان یکی دیگر از دستاوردهای تازه این مرکز نام برده و گفت: این سامانه در راستای ساماندهی نشر آگهی‌های رسانه­ای واحدهای تابعه شهرداری تهران، با رویکرد تسهیل در فرآیند مدیریت مناقصه و مزایده در رسانه­ها و نیز حمایت عادلانه از مطبوعات شهر ایجاد شده است.

وی همچنین تأکید کرد: با راه‌اندازی این سامانه باعث وحدت رویه در تمامی فرآیندهای اصلی و فرعی و نیز روش‌های اجرایی شده و با پرهیز از اعمال سلیقه و تفسیر به رأی، مانع از برداشت‌های متفاوت خواهد شد.

عارف نیا با اشاره به همکاری‌های بین سازمانی، گفت: این سامانه به سرور معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متصل است و ازاین‌پس، تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران برای درج آگهی در رسانه‌ها، ملزم به استفاده از این سامانه هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید