Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان دامپزشکی کشور خبر داد:

همکاری‌ها با OIE توسعه می‌یابد

ایانا-جامعه و فرهنگ: رئیس سازمان دامپزشکی کشور، از توسعه همکاری‌ها با سازمان جهانی بهداشت دام خبر داد و افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس سازمان جهانی بهداشت دام قرار شد تا در حوزه‌های مختلف بهداشت و مدیریت بیماری‌ها دام، طیور و آبزیان از همکاری و کمک این سازمان بهره بیشتری ببریم.

همکاری‌ها با OIE توسعه می‌یابد

 رئیس سازمان دامپزشکی کشور، از توسعه همکاری‌ها با سازمان جهانی بهداشت دام خبر داد و افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس سازمان جهانی بهداشت دام قرار شد تا در حوزه‌های مختلف بهداشت و مدیریت بیماری‌ها دام، طیور و آبزیان از همکاری و کمک این سازمان بهره بیشتری ببریم.

علیرضا رفیعی پور در جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در دیدار با رئیس سازمان  OIE،گفت: در خصوص اعزام کارشناسان سازمان جهانی بهداشت دام برای آنالیز و بررسی صنعت طیور ایران راهکارهایی ارائه شد، همچنین در خصوص اعزام تیم مذکور جهت کمک به پروژه بیوبانک سازمان دامپزشکی کشور مذاکراتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این بر اساس گفت‌وگوهای به عمل آمده درخواست شد تا سازمان جهانی بهداشت دام به‌منظور اخذ سویه‌های لازم واکسن و نیز تست‌های تشخیصی به سازمان دامپزشکی کشور کمک کند، همچنین در خصوص آموزش و به‌روزرسانی دانش همکاران سازمان دامپزشکی کشور در آزمایشگاه‌های OIE  نیز گفتگوهایی صورت گرفت.

وی با بیان این‌که در این دیدار از رئیس سازمان جهانی بهداشت دام  جهت بازدید از ایران و شرکت در روز ملی دامپزشکی دعوت به عمل آمد، عنوان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته رئیس سازمان جهانی بهداشت دام از پیشنهاد ایران استقبال و خواستار همکاری بیشتری با سازمان  دامپزشکی کشور شد.

بر اساس این گزارش، روز گذشته و در روز سوم از برگزاری مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام رئیس سازمان دامپزشکی کشور علاوه بر دیدار با  رئیس سازمان جهانی بهداشت دام با هیئت قزاقستانی دیدار داشت و در خصوص همکاری‌های بهداشتی در جهت صادرات تلیسه از ایران به قزاقستان مذاکراتی صورت گرفت علاوه بر این در همین روز رئیس سازمان دامپزشکی کشور با هیئت هندی نیز دیدار کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید