Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد خبر داد:

برپایی افطاری ساده‌ در ۳ نقطه از اراضی عباس‌آباد

از ۳۰۰۰ روزه‌دار در ماه مبارک رمضان با عنوان "باغ رمضان" پذیرایی می‌شود

ایانا-جامعه و فرهنگ: مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد از برپایی مراسم افطاری ساده‌ در ۳ نقطه از اراضی عباس‌آباد خبر داد و گفت: از ۳۰۰۰ روزه‌دار در بوستان آب‌وآتش، گنبد مینا و ورودی پل طبیعت در ماه مبارک رمضان با عنوان "باغ رمضان" پذیرایی می‌شود.

برپایی افطاری ساده‌ در ۳ نقطه از اراضی عباس‌آباد

سید محمدحسین حجازی با اشاره به فعالیت‌های شبانه اراضی عباس‌آباد در ماه مبارک رمضان گفت: معتقدیم این منطقه نمونه خوبی برای اجرای پایلوت این طرح در پایتخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در گذشته به زیرساخت‌های گردشگری در اراضی عباس‌آباد کمتر پرداخته شده است، تصریح کرد: با شناسایی گروه‌های متعدد که در قالب خط سیر گردشگری در حال فعالیت هستند، از اول ماه رمضان شاهد شروع تازه‌ای در این منطقه بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد با اشاره به اینکه در ۳ نقطه از اراضی عباس‌آباد افطاری ساده‌ای برای روزه دارن تدارک دیده شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان میزبان ۳۰۰۰ نفر از شهروندان و گردشگران در بوستان آب‌وآتش، گنبد مینا و همچنین ورودی پل طبیعت در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان باغ رمضان خواهیم بود.

حجازی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی استان‌ها و اقوام ایرانی در مسیرهای گردشگری یادآور شد: این نمایشگاه حدفاصل بوستان نوروز و پل طبیعت جنب گنبد مینا برگزار می‌شود و در آن ۲۰۰ میز صنایع‌دستی و هنرهای بومی ایرانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد تصریح کرد: تا پایان ماه رمضان تمام فعالیت‌های شبانه این منطقه گردشگری همانند روزهای دیگر سال برپا بوده و به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه گردشگری عباس‌آباد در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۳ بامداد پذیرای شهروندان تهرانی و گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید