Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر:

شهرداری اماکن ورزشی بیشتری در اختیار بانوان قرار دهد

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران اماکن ورزشی بیشتری در اختیار بانوان قرار دهد.

شهرداری اماکن ورزشی بیشتری در اختیار بانوان قرار دهد

مجید فراهانی در جلسه امروز شورای شهر تهران و پیش از رأی‌گیری برای انتخاب شهردار ضمن حمایت از گسترش ورزش زنان، گفت: دختران ایران‌زمین بار دیگر حماسه آفریدند؛ قهرمانی زنان کشورمان را در مسابقات آسیایی، به مردم شریف ایران‌زمین، جامعه ورزش و خانواده‌های این عزیزان را تبریک و شادباش می‌گویم.

وی در ادامه افزود: این پیروزی غرورآفرین نشان‌دهنده خودباوری جامعه ورزش زنان کشور است که به رقم تهدیدهایی که وجود داشت، توانستند پرچم کشور عزیزمان را بر فراز قله‌های آسیایی برافراشته کنند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باور به توانایی و ظرفیت جوانان کشور وجود دارد، اضافه کرد: اما امید است که این مهم مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد. در این راستا شهرداری تهران با دارا بودن ۴۰۰ اماکن ورزشی در سطح تهران، نقش مهمی در گسترش ورزش بانوان در کشور ایفا می‌کند. در این زمینه لازم است تمامی اماکن ورزشی سطح تهران در اختیار بانوان قرار بگیرد. به‌ویژه المپیادهای ورزشی شهرداری، نقش ویژه و مؤثری در گسترش ورزش بانوان ایفا خواهند کرد.

فراهانی در پایان گفت: مجموعه سازمان ورزش با تمهیداتی که می‌اندیشد، سهم خود را در گسترش ورزش ایفا کند. لازم است تمهیدی اندیشیده شود که در سطوح مختلف مدیریتی سازمان و اماکن ورزشی شهرداری تهران، حداقل یک‌سوم مدیران این مجموعه‌ها از زنان انتخاب شود تا بدین ترتیب از ظرفیت ورزش زنان در سطح کشور استفاده کنیم./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید