Iranian Agriculture News Agency

با رای 19عضو شورای شهر

"افشانی"شهردار تهران شد

شعار شهر زیست‌پذیر به بهشت رفت

"افشانی"شهردار تهران شد بارأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران محمدعلی افشانی شهردار پایتخت شد به گزارش ایانا با 19 روی اعضای شورای شهر، سید محمدعلی افشانی، شهردار تهران شد. محمدعلی افشانی شهردار جدید تهران که با شعار "شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر" با سمیع الله حسینی مکارم دیگر گزینه تصدی شهرداری تهران رقابت می‌کرد توانست 19 رأی کسب کند. افشانی برنامه‌های خود را در 14 فصل به شورای شهر ارائه کرده بود که بخش‌هایی از آن به نوسازی اتوبوس‌های شهری و توسعه حمل‌ونقل ریلی برمی‌گشت. او در همین رابطه از ساخت 630 واگن برای مترو خبر داده و در برنامه خود اشاره‌کرده بود توسعه دوچرخه‌سواری نیز باید در دستور کار قرارگرفته و به پیاده‌روها توجه شود. محمدعلی افشانی پیش‌ازاین در دولت یازدهم استاندار فارس بوده و هم‌اکنون معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دولت دوازدهم است. محمدعلی افشانی شهردار جدید تهران که با شعار "شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر" با سمیع الله حسینی مکارم دیگر گزینه تصدی شهرداری تهران رقابت می‌کرد توانست 19 رأی اکثریت شورا را کسب کند.

"افشانی"شهردار تهران شد

به گزارش ایانا با 19 روی اعضای شورای شهر، سید محمدعلی افشانی، شهردار تهران شد.

محمدعلی افشانی شهردار جدید تهران که با شعار "شهر زیست‌پذیر، شهروند مشارکت‌پذیر" با سمیع‌الله حسینی مکارم دیگر گزینه تصدی شهرداری تهران رقابت می‌کرد توانست 19 رأی کسب کند.

افشانی برنامه‌های خود را در 14 فصل به شورای شهر ارائه کرده بود که بخش‌هایی از آن به نوسازی اتوبوس‌های شهری و توسعه حمل‌ونقل ریلی برمی‌گشت.

او در همین رابطه از ساخت 630 واگن برای مترو خبر داده و در برنامه خود اشاره‌کرده بود توسعه دوچرخه‌سواری نیز باید در دستور کار قرارگرفته و به پیاده‌روها توجه شود.

محمدعلی افشانی پیش‌ازاین  در دولت یازدهم استاندار فارس بوده و هم‌اکنون معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دولت دوازدهم است.

وی همچنین معاون سابق وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است و در سابقه افشانی معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان نیز به چشم می‌خورد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید