Iranian Agriculture News Agency

روایت قرار سبز در هفته دوم اردیبهشت

بذر پاسارگاد جوانه امید زد

صعود به ارتفاعات جهان‌نما به احترام معلمان

بذر محبتی که با مشارکت تشکل پاک‌سازان طبیعت فارس و پاک سازان طبیعت سیوند و انجمن دلجویان طبیعت پاسارگاد و حمایت و همراهی منابع طبیعی پاسارگاد کاشته شد,اینک جوانه امید زد.

بذر پاسارگاد جوانه امید زد

شهر رشت استان گیلان

انجمن بومبانان استان گیلان با همکاری مهدکودک و پیش‌دبستانی هوشمند دردانه با درهای بطری لبخند زمین را به دوستداران محیط‌زیست و حامیان زمین پاک هدیه داد. در این کارگاه کودکان تصاویر زمین پاک و لبخند زمین را به‌صورت گروهی رنگ‌آمیزی کردند.

رشت

شهر شیروان استان خراسان شمالی

همایش 48 انجمن طنین پاکبانان پاک‌سازی در پارک کوثر شهرستان شیروان انجام گرفت.

شهر آبدانان استان ایلام

پاک‌سازی توسط دانش آموزان دبستان حضرت فاطمه(س)در اردوی یک‌روزه دانش‌آموزی در دینار کوه باهمت انجمن بانوان طبیعت دوست آبدانان

شهرستان کردکوی استان گلستان

صعود به ارتفاعات منطقه حفاظت‌شده جهان‌نما به مناسبت گرامیداشت روز معلم و کارگر توسط تشکل دوستداران طبیعت جهان‌نما.

گلستان

شهر مشهد استان خراسان رضوی

‍ انجمن همیاران محیط‌زیست و حیوانات و سایت بنداریک جشن نوبهاران را در روستای قلعه‌نوی کلات نادری در استان خراسان رضوی برگزار کردند تا مردم را بیشتر با طبیعت آشنا کنند.در پایان مراسم همیاران با جمعی از مردم اقدام به پاک‌سازی طبیعت این روستا کردند.

شهر شیراز استان فارس

برنامه صدو شصت پاک سازان طبیعت فارس اختصاص به فرهنگ‌سازی و پاک‌سازی حاشیه‌های رودخانه منطقه کوهمره سرخی داشت.این برنامه مورد استقبال و همراهی گردشگران قرار گرفت.

شهر بهبهان استان خوزستان

گروه رفتگران طبیعت بهبهان،خوزستان با شعار بهبهان شهر بدون زباله در نود و هشتمین برنامه محیط‌زیستی خود، حدفاصل پارک بعثت تا میدان ارجان را باهدف فرهنگ‌سازی جهت جلوگیری از ریختن زباله، پاک‌سازی کرد.

شهر سیوند استان فارس

به مناسبت نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت مهدی(ع) گروه پاک سازان طبیعت سیوند با همکاری گروه‌های مردمی محوطه بهداری قدیم که در اختیار تشکل‌های مردمی برای جلسات هفتگی قرارگرفته پاک‌سازی و درختان محوطه هرس شد.

فارس

شهر شیراز استان فارس

بذر محبتی که با مشارکت تشکل پاک سازان طبیعت فارس و پاک سازان طبیعت سیوند و انجمن دلجویان  طبیعت پاسارگاد و حمایت و همراهی منابع طبیعی پاسارگاد

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید