Iranian Agriculture News Agency

استاندار چهارمحال و بختیاری:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان شناسایی شود

برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری، مشکل مدیریتی دارند

ایانا-چهارمحال و بختیاری : استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این استان شد تا با ارائه به سرمایه‌گذاران زمینه جذب گردشگران فراهم شود.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان شناسایی شود

اقبال عباسی عصر روز سه‌شنبه در آیین رونمایی و مانور سامانه دادور چهارمحال و بختیاری بر برگزاری همایش توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با محوریت و هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تأکید کرد.

وی افزود: هم‌اینک برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری گرفتار مشکلات اجتماعی و معضلات نیستند، بلکه مشکل مدیریتی دارند.

عباسی ادامه داد: برگزاری هرگونه همایش باید با خروجی علمی و پرهیز از ارائه گزارش‌های دروغ همراه باشد.

وی یادآور شد: البته فرصت‌های گردشگری تنها در طرح‌های تفریحی و توریستی خلاصه نمی‌شود، بلکه پروژه‌های توسعه‌ای صنایع‌دستی همچون تولید انواع دست سازه‌های مربوط به چهارمحال و بختیاری نیز می‌تواند در این زمینه موردتوجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مشوق‌ها و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاری در استان پیش‌بینی‌شده که باید به سرمایه‌گذاران متقاضی در این استان ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از سامانه دادور در چهارمحال و بختیاری گفت: پیش از افتتاح این طرح اقداماتی مانند مکاتبه مهلت‌دار با مدیران، اعلام رابطان از سوی دستگاه‌های اجرایی، برگزاری جلسه توجیهی برای رابطان و چک کردن سیستم و رفع نواقص موجود آن  باید انجام شود.

سامانه دادور مربوط به مرکز ملی پایش محیط کسب‌وکار شامل چهار بخش سامانه اطلاع‌رسانی مجوزهای کشور 'سام'، سامانه الکترونیکی دریافت شکایات و انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان مجوزهای کسب‌وکار 'دادور'، مرکز تماس فوریت‌های محیط کسب‌وکار 'یاور' و پایگاه اطلاعات مجوزها و استعلامات کشور 'نما' است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید