Iranian Agriculture News Agency

درخواست رئیس شورای شهر تهران از صداوسیما

کاندیداهای شهرداری تهران به تلویزیون بیایند

برخی در فضای مجازی سعی در تخریب گزینه‌های شهرداری تهران دارند

ایانا-جامعه و فرهنگ: رئیس شورای شهر تهران از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد فرصتی را در اختیار کاندیداهای شهرداری تهران بگذارد تا بتوانند برنامه‌های خود را برای شهروندان تهرانی تشریح کنند.

کاندیداهای شهرداری تهران به تلویزیون بیایند

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز این شورا، گفت: پس از 20 سال، نهاد شوراها تثبیت شدند که امیدواریم ظرف 20 سال آینده جایگاه و قدرت اصلی شوراها به آن‌ها داده شود.

وی افزود: از 24 وظیفه‌ای که مقررشده به شوراها واگذار شود در حال حاضر یک‌سوم آن‌ها به شورا تنفیذ شده، اما سیستم کارآمدی وجود ندارد که این وظایف به شوراها واگذار شود؛ بنابراین، از مجلس و دولت درخواست داریم که جایگاه شوراها را تقویت کنند و به این نهاد عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

هاشمی همچنین ادامه داد: بعضی از افراد در فضای مجازی سعی در تخریب گزینه‌های شهرداری تهران دارند با توجه به انتخابات پنجمین دوره شوراها و حضور مردم که با رأی بالایی نمایندگان خود را انتخاب کردند نیاز است که همه از ایجاد تفرقه بپرهیزند. بی‌تردید باید در فضایی آرام و بدون تنش و با مطالعه و کارشناسی شهردار تهران توسط شورا انتخاب شود. باید فردی از میان گزینه‌ها انتخاب شود که از سایرین برای شهرداری تهران برتر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود از صداوسیما درخواست کرد که به نامزدهای شهرداری تهران فرصتی دهد تا نظرات خود را برای شهروندان تهرانی ارائه کنند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید